Nytt ärendehanteringssystem hos Alfa

Hej!

I våras skapades en arbetsgrupp kring arbetet med upphandling av relocationstjänster och i samband med det samlade jag även in information från er ute i verksamheterna kring vilka faktorer som är viktiga gällande leverantör av relocation. Där framkom en önskan om ett mer användarvänligt ärendehanteringssystem hos den leverantör som vann upphandlingen. Sagt och gjort, detta skrev vi med som ett krav i annonsen.

Nu har Alfa lanserat sitt nya ärendehanteringssytem, Mai Relo. Det kommer främst vara av värde för dig som arbetar frekvent med anställning av internationella medarbetare att få kunskap i detta system.

Det finns två datum tillgängliga för att få en genomgång av systemet, läs mer och anmäl dig här.

Önskar en fin helg!

Mvh Karin.

27 oktober, 2023

Inlägget postades i

Okategoriserade

Write a comment

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *